London filmmakers Co-operative ili LFMC bila je britanska udruga filmaša za produkciju i prikazivanje filmova osnovana 1966. LFMC prestala je postojati 1999. kada se stopila s London Video Arts kako bi oformili današnji LUX. U osnivanju su, između ostalih, učestvovali Stephen Dwoskin i Bob Cobbing, inspirirani projektom Jonasa Mekasa nazvanog Filmmakers Co-operative, također poznatim pod nazivom The New American Cinema Group, sa sjedištem u New Yorku. Ova grupa formirana je 1962 s namjerom da ujedini i distribuira filmove američke avangarde a među njenim članovima bili su Shirley Clarke, Stan Brakhage, Gregory Markopoulos, Lloyd Michael Williams i drugi.
LFMC se razvio iz projekcija koje su se prikazivale u Better Books knjižari u Londonu, te nastao na osnovama counter-kulture. Jedina razlika između njujorških kolega s kojima su dijelili svjetonazore, bila je činjenica da je londonska grupa uz arhiviranje i distribuciju filmova, imala i karakter radionice, te su se unutar ove grupe filmovi i proizvodili. Filmovi nastali u periodu između kasnih 60-ih i ranih 70-ih u povijesti britanske eksperimentalne i avangardne kinematografije poznati su i kao strukturalistički filmovi. U svojim se radovima autori bave analizom filmskog jezika, semiotikom filma i istraživanjem filma kao materijala. Najistaknutiji članovi Malcolm Le Grice i Peter Gidal uobličili su svoja istraživanja u nekolio zapaženih eseja.
01 – At the Academy (1974) – Guy Sherwin 4’31’’
02 – Little Dog for Roger (1967)– Malcolm Le Grice 12’09’’
03 – Shepherd’s Bush (1971) – Mike Leggett 14’43’’
04 – Hall (1968-69) – Peter Gidal 10’27’’
05 – Dirty (1965-67) – Stephen Dwoskin 11’40’’
06 – Marvo Movie (1967)– Jeff Keen 4’28’’
07 – Broadwalk (1972) -William Raban 11’50’’
08 – Fforest Bay (1973) – Chris Welsby 5’34’’
09 – Slides (1970) – Annabel Nicolson 10’45’’
10 – Film No. 1(1971) – David Crosswaite 9’22’’
11 – Dresden Dynamo (1971) – Lis Rhodes 5’05’’
12 – Footsteps (1974) – Marilyn Halford 6’11’’
13 – Leading Light (1975) – John Smith 9’35’’